معرفی یک وب سایت خوب برای تشخیص قدرت پسوردهامون

                                                  


یه وب سایت مفید رو معرفی میکنم که میتونید ازش  واسه تشخیص قدرت پسوردهاتون استفاده کنید . نکته جالب توی این وب سایت اینه که بعد از اینکه پسوردتونو وارد میکنید بهتون میگه که طی چند میلی ثانیه ، ثانیه ، دقیقه ، ساعت .... و یا چند هزار سال زمان برای هک کردن پسورد شما به روشای برود فورس و ... زمان احتیاجه !

اما مسئله ای که خود من رو نگران کرده این هستش که مثلا شما پسورد حساب بانکیتونو توی این وب سایت چک میکنید ، از کجا معلوم که این وب سایت یه دیتابیس بزرگ تشکیل نده و پسوردایی که می زنید با آی پی که وارد کردینو ذخیره نکنه  و بعدا سوء استفاده نکنه!!

ولی خب امتحانش کنید واسه پسوردای الکی !  سرگرمیه جالبیه !


                                                                     

                                                                   آدرس سایت 


نظرات 1 + ارسال نظر
پویا فارسی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 23:55

همونطور که میدونیم با یک قطعه که PHP خیلی ساده میشه کلمه عبوری که کاربر وارد می کنه رو ذخیره کرد، به همراه IP کاربر. من خودم با این وبسایت قبلا کار کرده بودم، به این موضوع هم فکر کردم، اما به نظر من این وبسایت رمزهایی که تست میشه رو بر نمیداره. چون اولا ما فقط رمز عبور رو تست مس کنیم، و سایت نه میدونه که نام کاربری ما چیه، نه میدونه اصلا این پسوورد متعلق به چه حسابیه! دوما IP هم اگه ذخیره بشه، معمولا دفعه بعدی که کاربر به اینترنت میاد IP عوض شده و سایت با توجه به بازدیدهای زیادی که داره، نمیتونه توی اون مدت زمان کوتاه به سوء استفاده همه کاربران بپردازه!
اما خب این امکان وجود داره که اشخاص یا IPهای خاصی رو در نظر داشته باشه که از اونها سوء استفاده کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد