اعتراض به نقض حریم خصوصی و ابتکارات سازمان NSA در این زمینه...

قبل از پایان سال 2013 در کنگره ای در تاریخ 27 تا 30 دسامبر تمامی هکرهای بزرگ در آلمان گرد هم آمدند و درباره مقالات فراوانی از جمله:

«سخت افزار»، «هنر و زیبایی»، «علوم و مهندسی»، «امنیت» و «سیاست» اطلاعاتی را جمع آوری نمودند.

این کنگره که متشکل از ماهرترین و مشهورترین هکرها می باشد در سال 1981 در برلین تاسیس شد و اولین اقدام هک کردن آنها سرقت پول به نفع سازمان از بانک هامبورگ بود البته این پول به بانک فردای آنروز برگردانده شد ولی این کار باعث شد تا مردم جهان برای هیشه این سازمان را در خاطر داشته باشند.

هم چنین حملاتی به ACTIVEX نیز داشتند.

واما موضوع قابل توجه و مهمی که در این همایش مطرح شد به افشاگری ادوارد اسنودن درباره سازمان NSA باز میگردد.

  

که طبق گفته های این همایش سازمان NSA که تمامی فعالیتهایش مغرضانه خوانده شده است می تواند از روی غرض نرم افزار جاسوسی خود را برروی گوشی های آیفون شرکت اپل جاسازی نماید و از این طریق با خیالی آسوده تر و راحتتر به اطلاعات شخصی مردم دست یابد.

جیکوب اپل باوم در بیانه ایی که ارایه داد با ارایه مدارکی معتبر به همگان نشان داد که این سازمان بزرگ برای آینده نیز و تحت کنترل قرار دادن بیشتر مردم دستگاه صدا که نام آن را «تولیدکننده مداوم امواج قابل حمل» گذاشته اند تولید خواهد کرد.و کارکرد دستگاه به این صورت است که حتی اگر سیستم شخص به اینترنت نیز متصل نباشد این دستگاه با انعکاس امواج نامریی تمامی نوشته های روی سیستم را به سازمان مخابره میکند.

دیگر وسیله ای که به راحتی توسط آن توانستند حریم خصوصی مردم را نقض کنند وسیله ای به نام NIGHTSTANDمی باشد که طبق توضیحات ارایه شده می تواند از فاصله 8 مایل دورتر تنظیمات اینترنتی را دستکاری نماید.این اطلاعات در روزنامه اشپیگل نیز به چاپ رسید.

تمامی این اطلاعات توسط هکرها که ماهرترین هکرها میباشد سرقت شده است و در اختیار مقامات قرار گرفته است. همچنین آنها توانسته اند به اطلاعات بیشتری درباره دستگاههای کنتر کننده توسط امواج دست یابند و اعتقاد دارند که با اینکار سازمان NSA به کلی حقوق و حریم خصوصی افراد از بین رفته و جامعه مجازی باید تلاش نماید تا اینترنت و دنیای مجازی را دوباره اختراع کند تا در برابر حملاتی چون NSA در امان بماند.که تمامی اینها نشان دهنده عدم نظارت صحیح آمریکا بر فضای مجازی و جلوگیری از نقض قانون حریم خصوصی می باشد. افراد زیادی برای حفظ حریم خصوصی مردم در این کشور تلاش کردند که متاسفانه مجرم شناخته شدند ازجمله ادوارد اسنودن و همکار روزنامه نگارش گلن گرینوالد.

در این نوشته سعی بر آن شد که درباره کارهایی که سازمان NSA  انجام داد و باعث از بین رفتن حریم خصوصی افراد نیز شد و هم چنین شرح مختصری از کار کنگره CCC توضیحات کوتاهی جهت آشنایی ارایه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد